Wymiana, Zwrot, Reklamacja

 

1. WYMIANA TOWARU

Firmajp.pl dopuszcza możliwość wymiany zakupionego u nas towaru. Towar może być wymieniony na każdy inny z asortymentu naszego sklepu , jednak towar na wymianę nie może być tańszy od wymienianego. Klient wysyła towar na swój koszt oraz ponosi koszty wysyłki wymienianego towaru (14 zł przelew na konto, 24 zł pobranie) Aby dokonać wymiany prosimy wykonać polecenia podane poniżej.

I. Prosimy o kontakt mailowy i(nfo@firmajp.pl) z infrormacja o wysyłce towaru na wymiane (podając numer  zamówienia). Następnie prosimy zamówić w naszym sklepie towar na wymianę, przy zamówieniu w komentarzach prosimy o dopisek "WYMIANA" oraz wybrać rodzaj płatności (14 zł przelew na konto, 24 zł pobranie). Klient ponosi tylko koszty przesyłki w wypadku wymiany na towar o tej samej cenie. W przypadku wymiany na towar droższy należy także pokryć róznicę w cenie.

II.Prosimy odesłać towar na wymianę na podany poniżej adres oraz dołączyć dowód zakupu towaru (paragon lub kopia faktura VAT) oraz informacje kontaktowe .

III.Wymianiamy tylko ubrania nie noszące śladów używania, nie posiadające uszkodzeń eksploatacyjnych ani innych defektów lub zmian, które są wynikiem użytkowania przez klienta.

IV. Po otrzymianu zwrotu odeślymy wymieniony towar w przeciagu 10 dni roboczych

Adres na który należy wysłać zwrot:
Bossman
Kobierzyńska 23a
30-363 Kraków



 

 

2. ZWROT TOWARU

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów Klient ma prawo zrezygnowaa z zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Towar należy odesłać na adres : BOSSMAN  30-363 Kraków, ul. Kobierzyńska 23a/5.

przeciecia itp.) powstałe z winy klienta ani uszkodzenia spowodowane niedbałym bądź niewłaściwym użytkowaniem.

Reklamacje (wad fabrycznych, niekompletności produktu etc.) należy składać na nasz adres:Bossman ul.Kobierzyńska 23a/5 30-363 Kraków. Wraz z produktem należy dostarczyć dowód zakupu (lub wyraźną kopię), krótką informację o wadzie produktu oraz dane kontaktowe. Prosimy o kontakt z naszym działem serwisu przed odesłaniem towaru celem ustalenia szczegółów procesu reklamacji. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt e-mail:info@druzynamistrzow.com


Wraz z towarem należy odesłać oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz numer konta, na jakie ma zostać dokonany zwrot należności. Firmajp.pl gwarantuje zwrot kwoty równej cenie zwracanego towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta, licząc od daty otrzymania towaru.

Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

Firmajp.pl nie przyjmuje paczek wysłanych na koszt adresata ani za pobraniem.

Odesłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar zostanie odesłany do klienta na jego koszt.

 

3. REKLAMACJE

Reklamacje (wad fabrycznych, niekompletności produktu etc.) należy składać na nasz adres:Bossman ul.Kobierzyńska 23a/5 30-363 Kraków. Wraz z produktem prosimy dostarczyć dowód zakupu (lub wyraźną kopię), krótką informację o wadzie produktu oraz dane kontaktowe. Prosimy o kontakt z naszym działem serwisu przed odesłaniem towaru celem ustalenia szczegółów procesu reklamacji. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt e-mail:info@firmajp.pl


Każdy reklamowany towar powinien posiadać dołączone oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imie, nazwisko, adres , numer zamówienia, a także deklaracje żądań (wymiana na inny egzemplarz, naprawa, zwrot gotówki).Reklamowany towar powinien bya czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjecia reklamacji.

Prosimy przed odesłaniem towaru o przesłanie informacji na e-mail  info@firmajp.pl  

Po przyjeciu reklamacji towar trafia do rzeczoznawcy producenta , który rozpatruje reklamacje. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji. 

W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa sklep. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa klient. 

Wszystkie towary dostepne w SIMJP objete są gwarancją producenta. Gwarancji nie podlegają wszelkiego rodzaju przypadkowe lub celowe mechaniczne uszkodzenia (rozdarcia, przeciecia itp.) ani uszkodzenia spowodowane niedbałym bądź niewłaściwym użytkowaniem.

 

Każdy reklamowany towar powinien posiadaa dołączone oświadczenie reklamacyjne zawierające opisaną przyczynę reklamacji oraz kiedy i w jakich okolicznościach wady powstały. Należy również podać swoje imie, nazwisko, adres , numer zamówienia, a także deklaracje żądań (wymiana na inny egzemplarz, naprawa, zwrot gotówki).Reklamowany towar powinien być czysty i higienicznie bezpieczny. W przeciwnym razie zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjecia reklamacji.

Po przyjeciu reklamacji towar trafia do rzeczoznawcy producenta , który rozpatruje reklamacje. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, a klient zostanie poinformowany o wyniku reklamacji.

W przypadku uzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa sklep. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji koszty przesyłki związane z reklamacją pokrywa klient.